معرفی برند DPI, بلبرینگ DPI,انواع بلبرینگ DPI
معرفی برند DPI

معرفی برند DPI

معرفی برند DPI : تولید شده از سال 1983. GWD تولید کننده بلبرینگ و یاتاقان های DPI است. کارخانجات بلبرینگ DPI ابتدا در سال 1983. در پونه ی هند افتتاح شد. این شرکت شروع به تولید بلبرینگ نمود و پس از آن در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخصصی بلبرینگ های دو تکه خودرویی با کیفیت بالا گردید. این شرکت نام خود را در بورس اوراق بهادار بمبئی در سال 1985 ثبت کرده است. بلبرینگ DPI به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر بلرینگ های دو تکه ی خودرویی در هند شناخته می شود. این شرکت برای اولین بار صادرات بلبرینگ را با صادرات به بازارهای خاورمیانه و آمریکای جنوبی در سال 1994 آغاز کرد.

امروزه و پس از 3 دهه ، DPI به یکی از بزرگترین برندهای بلبرینگ ساخت هند .در سراسر جهان شناخته می شود. این شرکت بلبرینگ و سایر محصولات DPI را به بیش از 50 کشور دنیا صادر می کند. تمام تولیدات ابن شرکت ماحصل بیش از 40 مرکز تولیدی در سراسر جهان است. تمام محصولات این شرکت مطابق با آخرین استانداردهای ISO می باشد. و محصولات DPI حدود 3500 نوع بلبرینگ صنعتی، کشاورزی و خودرویی را پوشش می دهد.

“شعار” گروه DPI  این است .که موفقیت نیازمند ایجاد رابطه ی دوطرفه ی همکاری بر پایه ی سود دوطرفه است. این شعار و رمز کار با کمک مشتریان برای یافتن راه حل سریع و فوری برای نیازهای هر بازار بدست می آید. راه حل هایی که بوسیله ی خلاقیت و بکارگیری محصولات باکیفیت بدست می آید.

منبع : AEMBearings.IR


معرفی برند DPI در ایران

 

این برند حدود 50 سال است که توسط کامیار گستر خاورمیانه ( همین فروشگاه / گروه بازرگانی عدالتی (( اسم سابق )) ) و شرکت سورین صنعت ( بازرگانی عدالتی ) وارد ایران می شود.

ولی به دلیل افت کیفیت این برند در سال 1399 خرید این برند در این دو شرکت متوقف شد زیرا شعار ما اصالت ، کیفیت ، قیمت مناسب است. که اینکار باعث صدمه دیدن اعتبار شرکت میشد. برای همین شرکت تصمیم به توقف خرید این برند کرد.

دیدن محصولات این برند در فروشگاه

5/5 - (1 امتیاز)