بلبرینگ DKFL
مقایسه بلبرینگ DKFL با بلبرینگ SKF

معرفی برند بلبرینگ ها :

 

بلبرینگ DKFL:

همینطورکه در مطالب قبلی سایت درباره تاریخچه برند DKFL گفتیم این برند یک برند آلمانی هست که جز برند های برتر اروپا بوده و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

برای دیدن توضیحات بیشنر راجبع این برند میتونید به مطالب ما قسمت معرفی برند DKFL مراجعه نمایید.

 

آیا بلبرینگ DKFL دارای جنس قلابی ، طرح یا فیک میباشد؟

خیر این برند توسط شرکت بازرگانی کامیارگستر خوار میانه وارد ایران میشود. و این شرکت تنها نماینده رسمی این برند در خاورمیانه است.

تمامی اجناس این برند تحت لیسانس آلمان بوده و با بهترین کیفیت ممکنه وارد بازار میشود . این برند از نظر کیفیت با برند های ژاپنی داخل بازار به راحتی رقابت میکند.

شما میتوانید از طریق همین فروشگاه اینترنتی ( این فروشگاه متعلق به شرکت بازرگانی کامیارگستر است ) برای خرید این برند اقدام نمایید.

 

آیا شرکت کامیارگستر دارای مجوز فروشی از سمت شرکت DKFL آلمان میباشد؟

بله قطعا همینطوره شما میتوانید با مشاهده عکس زیر مجوز فروش این برند در خاورمیانه مارا مشاهده نمایید

مجوز فروش DKFL - DKFL-Certificate

مجوز تولید بلبرینگ DKFL متعلق به شرکت ما

 

برای استعلام  اصالت مدرک فوق میتوانید اینجا کلیک کنید.

 

یا اینکه به سایت DKFLBearings.com بروید و شماره سرتیفیکیت رو ( 99120 ) را در قسمت جستجوی وارد کنید.

بلبرینگ SKF:

 

SKF یک برند بین المللی مطرح در سرتاسر جهان میباشد. عمده محصولات این برند یاتاقان ، انواع بلبرینگ ، یاتاقان های صنعتی ، موتور های الکتریکی ، موتور های الکتریکی صنعتی و …….. میباشد.

سازنده های این برند سوئد ، آلمان ، فرانسه ، آمریکا ، چین و . . .  هستند و این برند جز یکی از با کیفیت ترین برند های بازار جهانی است.

آیا این برند دارای جنس قلابی ، طرح یا فیک میباشد؟

بله قطعا همینطوره ، این برند به دلیل محبوبیت زیادی که در بازار ایران دارد. اجناس قلابی و طرح این برند دربازار بسیار یافت میشود.

در این ضمینه بار ها و بارها شاهد دستگیری بلبرینگ فروشان طرح فروش در تهران بوده ایم.

نتیجه گیری :

به دلیل کمبود جنس اصلی SKF  و تشخیص سخت نمایندگی های واقعی این برند ، و طبق نتایج گفته شده در توضیحات بالا پیشنهاد میشود.

تا به جای خرید بلبرینگ های SKF  ( که به احتمال زیاد نمیتوانید. اصل آن را پیدا کنید ) بلبرینگ DKFL  خریداری کنید. زیرا این برند نماینده دارای نماینده رسمی در ایران

کیفیت مناسب کالا ها ، قیمت منصفانه نیز میباشد .و خریدن این کالا و پیدا کردن آن در اینترنت بسیار آسان است. و نیازی به تشخیص اصل یا قلابی بودن کالا را ندارید.

 

و همواره کارشناسان ما بازار را رصد کرده و بار هر گونه کپی برداری ، ساخت جنس بی کیفیت و طرح به اسم این برند شدیدا از طریق قانون پیگیری میکنند.

به همین دلیل شما میتوانید با خیال راحت این برند را از این فروشگاه و نمایندگی های این فروشگاه در سرتاسر ایران به راحتی خریداری نمایید.

نمونه ای از یکی از کارگاه های تولید بلبرینگهای طرح مثل SKF و NACHI  و FAG  و غیره را میتوانید در فیلم زیر مشاهده نمایید.

نمونه ای از یکی از انبارهای بلبرینگهای طرح SKF و NACHI  و FAG  و غیره را میتوانید در فیلم زیر مشاهده نمایید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)