بلبرینگ عدالتی
معرفی برند ZWZ

معرفی برند ZWZ

این شرکت یکی از مهم ترین شرکت های بلبرینگ چین است . که در ابتدا محصولاتی برای کامیون های سنگین ، واگن های راه آهن ، لوکوموتیو ها ، کارخانه متالوژی . چرخ ماشین ابزار ، چرخ خودرو ، و توربین های بادی تولید میکرد.

طی بیش از نیم قرن شروع به کار به عنوان یک شرکت تولیدی در ضمینه ساخت قطعات صنعتی کرده و به تدریج به یک شرکت مدرن تبدیل شده است. عمده تولید این شرکت بلبرینگ برای پایگاه های تولیدی و فروش بلبریمگ در چین میشودو

ZWZ سهم بزرگی در توسعه صنعت حمل و نقل چین ایفا کرده. و در چین به عنوان یک شرکت موفق در ضمینه بلبرینگ از سوی دولت نامیده میشود.

در سال های اخیر گروه ZWZ پایگاه های صنعتی قدیمی چین را احیا کرده .و صنعت تجیزات تولیدی ، ساختار تعدیل شده و نو آوری مستقلی را ارتقا داده است.

محصولات این شرکت به بیشتر از هزاران مشتری داخل و خارج چین بیش از 100 کشور از سر تا سر جهان فروخته میشود . بیشتر مصارف بلبرینگ های تولیدی ZWZ در ضمینه های خودرو ، راه آهن ، معدن ، هواپیما ، هوافضا ، نیروگاه های بادی ، پزشکی و غیره در حال تولید هستند.

متن معرفی برند ZWZ از سایت زیر ترجمه شده است.

منبع : https://www.bearing-expo.com/

zwzcZWZ در ایران

 

این برند توسط گروه بازرگانی عدالتی و بازرگانی عدالتی از اوایل دهه 80 شمسی وارد ایران میشد. برند ZWZ به عنوان یکی از برند های بلبرینگ های صنعتی در ایران شناخته میشود.

ابلبرینگ های این برند دارای کیفیت مطلوبی هستند. و قیمت آن ها نسبت به کیفیت ارائه شده با صرفه است. اما به دلایلی واردات این برند به ایران توسط دو شرکت نام برده شده کم شد.

و هم اکنون آیتم های موجود در این فروشگاه با این برند کم میباشد.

 

آیا این برند دارای طرح تقلبی میباشد ؟

بله متاسفانه این برند دارای طرح تقلبی نیز میباشد. که فقط توسط متخصص این کار قابل شناسایی از و نشانه خاصی برای توضیح وجود ندارد.

 

همچنین مطالعه کنید : مقایسه برند DKFL با SKF 

1/5 - (1 امتیاز)