یاتاقان صنعتی FSQ
معرفی برند FSQ

معرفی برند FSQ

FSQ که در سال 1978 تأسیس شد، با گروه بزرگ FAIR FRIEND GROUP (FFG) ادغام شد. که تولید کننده پیشرو در ماشین آلات CNC، بردهای رایانه شخصی، آسانسورها.سیستم های پارکینگ خودرو، کامیون های بالابر، ابزارهای پنوماتیک، تفنگ های اسپری، فناوری سبز است. و برخی محصولات دیگر محصولات FSQ شامل بلوک های بالشی، بلوک های پلامر (بلوک های بالش تقسیم شده)، آستین های آداپتور و بوش ها شامل مجموعه ای جامع از محدوده ها می باشد.

ساخته شده توسط

FSQ مخفف Excellence and Reliability است. با تلاش مداوم برای حفظ بالاترین کیفیت، محصولات و خدمات خود، FSQ مفهومی را ارائه می دهد که محصول با کیفیت لازم نیست گران باشد.

معرفی برند FSQمواد

استاندارد بدنه بلبرینگ های FSQ از چدن خاکستری ساخته شده است. در صورت نیاز به استحکام بیشتر، محفظه های خاصی در چدن گرافیت کروی (چدن داکتیل) و فولاد ریخته گری نیز موجود است. با این حال، بدنه های فولادی ضد زنگ نیز قابل عرضه است. برای کاربردهایی که محفظه هایی با استحکام بیشتر مورد نیاز است، FSQ طیف وسیعی از محفظه های یاتاقان SSN، SSNK، SSD، SSAF را تولید می کند.

مهر و موم

چندین مهر و موم مختلف را می توان عرضه کرد. تمام مهر و موم های لاستیکی .را می توان در دمای بین -40 درجه سانتیگراد و + 100 درجه سانتیگراد استفاده کرد . مهر و موم برای دمای بیش از 100 درجه سانتیگراد نیز در صورت درخواست موجود است. بسیاری از انواع دیگر از محفظه های بلبرینگ که در این کاتالوگ فهرست نشده اند. و انواع محفظه های فهرست شده متناسب باخواسته های مشتری نیز می توانند عرضه شوند.

متن معرفی برند FSQ سایت زیر تهیه شده است

منبع : https://www.fsq.com.tw

 

همچنین مطالعه کنید : آموزش احداث فروشگاه بلبرینگ

 

5/5 - (10 امتیاز)